środa, 7 sierpnia 2013

Pełna kobiecości

      Uwielbiam piękne kobiety. Kiedy byłam młodsza, wiedzę na temat kobiecości zdobywałam z „Seksu w wielkim mieście” – serialu, na punkcie którego oszalał cały świat. Podziwiałam indywidualny styl każdej z aktorek, spośród których każdy mnie urzekał. Chyba nikt się nie zdziwi, jeżeli powiem, że od dawna podziwiam Sarah Jessica Parker - nie tylko za jej rolę w serialu, ale również za jej życiowe osiągnięcia i niezwykłą kobiecość. Jej sesja zdjęciowa dla amerykańskiego wydania magazynu Harper's Bazaar (fot. Terri Richardson) jest dla mnie wielką inspiracją; ciągle się nią zachwycam. Sarah Jessica Parker jest dla mnie nieustającą inspiracją, fantastyczną kobietą i przede wszystkim ikoną stylu, którą podziwiam od lat.





Oto jej zdjęcia z różnych etapów jej kariery, którymi jestem oczarowana.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz