piątek, 15 listopada 2013

Make up & hair

Hej !
Tym razem chciałabym Wam pokazać fryzurę i makijaż dobrane do stylizacji, którą zobaczycie jutro na blogu. Główną inspiracją była Audrey Hepburn. Nie chciałam kopiować jej look'u więc postawiłam na unowocześnienie makijażu i fryzury.
Sylwia ma nietypową urodę. Przede wszystkim chciałam podkreślić jej oczy dość graficznym makijażem. Lubię gdy skóra wyglądała świeżo i promiennie, dlatego niezbędny był rozświetlacz i róż. Modelaż wykonałam na mokro, a całość utrwaliłam pudrem fixującym z VICHY. Mimo delikatności jaką daje kok, fryzurę przełamałam natapirowanym, dobieranym warkoczem, który dodał drapieżności całej stylizacji. ;)
Wszystkie kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu znajdziecie poniżej. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam do komentowania, chętnie odpowiem.

Pozdrawiam,
Kasia








5 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, zwłaszcza makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się uczesanie ... Następne zdjęcia poproszę z afro :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fryzura :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, wykonałaś mistrzowską robotę :) Sylwia wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń